ClickCease

Pomoc i kontakt: {{ contact.company_phone }}

Odwiedź nasz sklep stacjonarny: {{ contact.company_name }}, {{ contact.company_address }} {{ contact.company_zip_code }} {{ contact.company_city }}

ZAMÓWIENIA

1. Sklep internetowy sklep.decoculture.pl przyjmuje zamówienia przez całą dobę.

2. Wszystkie zamówienia dokonywane są poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i rejestrację w sklepie. Po złożeniu zamówienia Klient zostaje powiadomiony e-mailem, o dotarciu zamówienia do sklepu. Następnie złożone zamówienie zostaje sprawdzone przez naszego Konsultanta i w zależności od wybranej formy płatności otrzymuje jeden z poniższych statusów:

a) oczekiwanie na przedpłatę 50%

b) oczekiwanie na wpłatę

c) zamówienie przyjęte do realizacji 

3. W celu umożliwienia szybszej realizacji zamówienia i otrzymania danych do przelewu, należy potwierdzić otrzymanego e - maila z informacją o złożonym zamówieniu. W przypadku nie potwierdzenia odpowiedni komunikat zostanie wysłany po weryfikacji zamówienia przez naszego Konsultanta.

4. W momencie przyjęcia zamówienia do realizacji, Klient otrzymuje e-maila z informacją o zmianie statusu na „zamówienie przyjęte do realizacji" oraz informacje o planowanym czasie jego realizacji.

5. Przyjęcie zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony umowy, jednoznaczne jest z zawarciem umowy sprzedaży. W momencie zmiany statusu na "zamówienie przyjęte do realizacji" nie ma możliwości anulowania lub zamiany zamówionego asortymentu za wyjątkiem opisanym w punkcie 7. oraz 8. .

6. O zakończeniu realizacji zamówienia, Klient zostaje poinformowany mailowo. Zmiana statusu w zależności od wybranej opcji będzie na:

a) przesyłka wysłana - w przypadku wysyłki (e - mail zawiera informację o nr przesyłki pocztowej lub kurierskiej),

b) do odbioru - w przypadku odbioru osobistego w salonie sprzedawcy.

7. W przypadku braku części produktów wchodzących w skład całego zamówienia sprzedający informuje o tym Klienta e – mailem lub telefonicznie. Wówczas Klient podejmuje decyzje o dalszej realizacji zamówienia wybierając opcję:

a) częściowa realizacja zamówienia,

b) anulowanie całości zamówienia.

8. W przypadku złożenia zamówienia przez Klienta i podaniu przez Sprzedającego informacji o wydłużeniu czasu realizacji zamówienia, Klient podejmuje decyzje o dalszej realizacji zamówienia wybierając opcję:

a) realizacja całego zamówienia z wydłużonym terminem realizacji,

b) częściowa realizacja zamówienia (z pominięciem pozycji z wydłużonym terminem).

c) anulowanie całości zamówienia.

9. Klient może zmienić zamówienie lub jego część, albo w całości je anulować wcześniej informując o tym sprzedającego e - mailem i jeżeli jest to możliwe również telefonicznie, przed osiągnięciem statusu zamówienia „zamówienie przyjęte do realizacji". Nie dotyczy zamówień z wybraną formą płatności PayU

10. W przypadku kompletowania towarów o różnych czasach realizacji, Klient może otrzymać część oczekującego na skompletowanie zamówienia- informując o tym wcześniej Sprzedającego e-mailem lub telefonicznie. Jednakże koszty wysyłki kolejnej przesyłki ponosi Kupujący.

11. Zamówienie nie będzie realizowane w przypadku nie uiszczenia przedpłaty lub zapłaty za zamówione towary 

12. Zamówień mogą dokonywać tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

13. Termin realizacji to 4-6 tyg. 

 

Przejdź do porównywarki
Sklep internetowy Shoper.pl