Pomoc i kontakt: {{ contact.company_phone }}

Odwiedź nasz sklep stacjonarny: {{ contact.company_name }}, {{ contact.company_address }} {{ contact.company_zip_code }} {{ contact.company_city }}

 

DOSTAWA

1. Towar zamówiony w sklepie internetowym sklep.decoculture.pl w zależności od wybranej opcji, może być:

a) odebrany osobiście w naszym sklepie DECOCULTURE ul.Garbary 65 61-758 Poznań

b) wysłany firmą kurierską

c) wysłany Pocztą Polską (opcja dostępna tylko dla wybranych produktów)

2. Na czas otrzymania przesyłki składa się:

a) Czas realizacji zamówienia – jest to czas, który upływa od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji, aż do chwili jego zakończenia i zmiany statusu na „przesyłka wysłana" lub „do odbioru". Czas ten, zależy od: wybranej formy płatności, kompletowania towaru w przypadku produktów lub usług o różnych czasach realizacji,

b) Czas dostawy towaru – zależy od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia paczki (przesyłki kurierskie powinny być realizowane w przeciągu 1-2 dni roboczych).

3. Wraz z wysyłanym towarem załączony jest dowód zakupu - paragon lub faktura VAT. Dane Klienta podane w formularzu zamówienia widnieją na fakturze VAT

4. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki podane są w zakładce „koszty wysyłki".

5. Koszty wysyłki podane w zakładce "koszty dostawy" dotyczą zamówień realizowanych w granicach Rzeczpospolitej Polskiej. W pozostałych przypadkach wysyłka realizowana jest zgodnie z obowiązującym w chwili składania zamówienia cennikiem firmy kurierskiej bądź pocztowej, o czym Klient jest informowany podczas potwierdzenia zamówienia.

6. Czas oczekiwania na zamówione produkty to 4-6 tygodni roboczych (pon-pt) wliczając jako dni wolne soboty, niedziele i święta. 


Przejdź do porównywarki
Sklep internetowy Shoper.pl